41-dílný přístroj na kontrolu tlaku vstřikování paliva zážehových motorů AIP1055
41-dílný přístroj na kontrolu tlaku vstřikování paliva zážehových motorů AIP1055
2 tlakoměry, množství rychlospojkových adaptérů a sadu hadic se spojkami
Značka: | ![]() |
---|---|
Dostupnost: | skladem |
Katalogové číslo: | AIP1055 |
Na splátky: |
Splátková kalkulačka![]() |
Vaše cena: |
3 750 Kč vč. DPH
3 099 Kč bez DPH
|
Přístroj na kontrolu tlaku vstřikování paliva zážehových motorů lze použít pro většinu evropských, asijských i amerických automobilů (jednobodové i vícebodové vstřikování, mechanické i elektronické vstřikovací systémy).
Sada obsahuje : tlakoměr pro vyšší tlaky : 0-1000kpa ( 0-145psi )
tlakoměr pro nižší tlaky : 0-100kPa ( 0-15psi
29 ks připojovacích adaptérů s rychlospojkami
1 x zátka
1 x redukce
sada hadic na různé typy palivového potrubí - hadicové T spojky ,
1 ks T spojky se zavíracím kohoutem atd.
Přístroj pro měření tlaku paliva je koncipovaný pro systémy vstřikování benzinu většiny evropských, asijských i amerických automobilů. Jsou zde dva typy systému vstřikování paliva. PFI (vstřikování paliva do sacího systému), používá oddělené vstřikování, tak aby dodal palivo do každého válce. TBI (centrální-jednobodové vstřikování benzínu), vstřikování paliva z pozice nad škrtící klapkou v sacím potrubí.
Použití pro vozidla : Accura, Honda, Hyundai, Mazda, Suzuki, Toyota,Audi, BMW,Mercedes, Puegot, Porshe, Saab,VW, Volvo
Způsob použití :
Podle typu spojů benzínových hadic zvolíme příslušný adaptér nebo T hadici, tak abychom mohli změřit tlak bezínu v palivové soustavě.
Rozpojíme palivové potrubí a poté ho zase spojíme pomocí vhodné hadice s T spojkou. Na T spojku hadice připojíme manometr.
U některých typů vozidel , které mají již na vedení palivového potrubí měřící zátku, tuto zátku vyšroubujeme a našroubujeme příslušný adaptér ( bez použití hadic ). Na adaptér připojíme pomocí rychlospojky manometr.
Tímto způsobem leze měřit také tlak nafty v primárním nízkotlakém okruhu u některých dieselových vozidel vybavených elektrickým podávacím naftovým čerpadlem ( Common Rail a PD ) . Nejčastěji provádíme měření mezi naftovým filtrem a vysokotlakým čerpadlem.
Tlakoměr pro vyšší tlaky , lze také použít pro měření tlaku oleje. Buď vyšroubujeme takové čidlo oleje a použijeme příslušný adaptér a nebo vyšroubujeme průtokový šroub trubky mazání turbodmychadla a použijeme příslušný průtokový adaptér na který připevníme manometr. V případě potřeby ( malý prostor ) použijeme ještě prodlužovací hadici.
Při měření dodržujte základní pravidla bezpečnosti práce.