41-dílný přístroj na kontrolu tlaku vstřikování paliva zážehových motorů AIP1055

41-dílný přístroj na kontrolu tlaku vstřikování paliva zážehových motorů AIP1055

41-dílný přístroj na kontrolu tlaku vstřikování paliva zážehových motorů AIP1055

2 tlakoměry, množství rychlospojkových adaptérů  a  sadu hadic se spojkami     

Výrobce: EURAIP TOOLS
Dostupnost: skladem
Katalogové číslo: AIP1055
Na splátky: Splátková kalkulačkaSplátková kalkulačka ESSOX
Vaše cena:
3 750 Kč vč. DPH
3 099 Kč bez DPH
Do košíku: ks
Zaregistrujte se a nákupem 1ks tohoto výrobku získáte bonus 62 Kč pro Váš příští nákup. Více informací

 Přístroj na kontrolu tlaku vstřikování paliva zážehových motorů lze použít pro většinu evropských, asijských i amerických automobilů (jednobodové i vícebodové vstřikování, mechanické i elektronické vstřikovací systémy).

Sada obsahuje :  tlakoměr pro vyšší tlaky  : 0-1000kpa ( 0-145psi )

tlakoměr pro nižší tlaky :  0-100kPa ( 0-15psi

29 ks  připojovacích adaptérů s rychlospojkami

1 x zátka

1 x redukce

sada hadic na různé typy palivového potrubí -  hadicové T spojky ,

1 ks  T spojky se zavíracím kohoutem atd.

 

Přístroj pro měření tlaku paliva je koncipovaný pro systémy vstřikování benzinu většiny evropských, asijských i amerických automobilů. Jsou zde dva typy systému vstřikování paliva. PFI (vstřikování paliva do sacího systému), používá oddělené vstřikování, tak aby dodal palivo do každého válce. TBI (centrální-jednobodové vstřikování benzínu), vstřikování paliva z pozice nad škrtící klapkou v sacím potrubí.

 

Použití pro vozidla :  Accura, Honda, Hyundai, Mazda, Suzuki, Toyota,Audi, BMW,Mercedes, Puegot, Porshe, Saab,VW, Volvo

 

Způsob použití : 

Podle typu spojů benzínových hadic zvolíme příslušný adaptér nebo T hadici, tak abychom mohli změřit tlak bezínu v palivové soustavě.

Rozpojíme palivové potrubí a  poté ho zase spojíme pomocí vhodné hadice  s T spojkou. Na T spojku hadice připojíme manometr.

U některých typů vozidel , které mají již na vedení palivového potrubí  měřící zátku, tuto zátku vyšroubujeme a našroubujeme příslušný adaptér ( bez použití hadic ). Na adaptér připojíme pomocí rychlospojky manometr.

Tímto způsobem leze měřit také tlak nafty  v primárním nízkotlakém okruhu u některých dieselových vozidel vybavených elektrickým podávacím naftovým čerpadlem  ( Common Rail a PD ) . Nejčastěji provádíme měření mezi naftovým filtrem a vysokotlakým čerpadlem.

Tlakoměr pro vyšší tlaky , lze také použít pro měření tlaku oleje. Buď vyšroubujeme takové čidlo oleje  a použijeme příslušný adaptér a nebo vyšroubujeme průtokový šroub trubky mazání turbodmychadla a použijeme příslušný průtokový adaptér na který připevníme manometr. V případě potřeby ( malý prostor ) použijeme ještě prodlužovací hadici.

Při měření dodržujte základní pravidla bezpečnosti práce.

  

TOPlist