Reflexní odrazová tabule - žlutá pro PDR opravy promáčklin karoserie BS-9037
Reflexní odrazová tabule - žlutá pro PDR opravy promáčklin karoserie BS-9037
Reflexní odrazová tabule - žlutá pro PDR opravy promáčklin karoserie
Značka: | AMItec |
---|---|
Dostupnost: | skladem |
Katalogové číslo: | BS-9037 |
Vaše cena: |
2 102 Kč vč. DPH
1 737 Kč bez DPH
|
Tabule odráží světlo z lampy na plochu karoserie a s jeho pomocí je možné přesně detekovat opravovanou nerovnost.(alternativa pro: Lampa M-LV-712 , U-566)
PDR - Paintless Dent Repair (Removal), je metoda oprav karoserie vozu, která je založena především na vytahování plechu za studena, bez broušení a poškození laku vozu. Tato metoda je nejčastěji používaná při opravách poškození kroupami, ledem, parkováním atd… a je v současné době na vzestupu, zejména díky tlaku zákazníků a pojišťoven na cenu těchto oprav. Jedná se o soubor nářadí pro vytlačování plechu, vytahování plechu za pomoci nalepených bitů a kluzného kladiva či vytahováku, nebo za použití nafukovacích vaků a podtlakových kluzných kladiv. Jen díky ucelenému souboru zařízení, které Vám přinášíme, může být provedená práce zisková a kvalitní.
Jaké jsou výhody pro autoopravny a karosárny, ale i pro koncové zákazníky a majitele vozu?
Tlak pojišťoven, ale i zákazníků na opravy touto metodou (zejména promáčklin po krupobití), bude čím dál častěji stoupat a Vy tak máte možnost svoji konkurenci předběhnout.
· V porovnání s klasickou cestou oprav (svařování, broušení, kytování, lakování atd…), je na tuto metodu třeba vynaložit jen minimální náklady na vybavení, tak že se touto metodou nemusí zabývat jen klasické karosárny a Vy tak můžete rozšířit svoji nabídku.
· Je dokázáno, že pojišťovny budou čím dál více preferovat a tlačit na dodavatele oprav pojištěného vozu, aby prováděl tuto metodou. Obecně se dá říci, že náklady klesají až na polovinu ceny klasické opravy a nutno podotknout, že výdělky pro provádějící servis jsou přitom nadstandardní.
· Například karoserie vozu poškozenou kroupami, jste schopni opravit za jeden den. Ve srovnání s klasickou metodou se jedná o úsporu času až tři týdny. Po tuto dobu většinou zákazník, nebo pojišťovna platí náhradní vůz. Dá se tedy říci, že je to velmi výhodné pro koncového zákazníka i pro pojišťovnu, vybrat si tuto metodu, proto že vůz má velmi brzy zpět.
· Materiálové úspory jsou také značné, u metody PDR se jedná především o čas vynaložený na opravu. U klasické opravy jsou to technologie (např. lakovna), materiály (lak, kyt) a pak teprve práce karosáře a lakýrníka.
· Výhodou je také, že při budoucím prodeji vozu, je takto opravený automobil při zkoušení síly laku (různé metody pro zjištění výšky laku v mikrometrech, kterými se identifikují bourané vozy), označen jako nebouraný a nelakovaný a tak si lépe zachová svoji zůstatkovou cenu.
· Naše společnost vyvíjí ve spolupráci se státními orgány dopravy a pojišťovnami, také školící systém pro provádějící mechaniky, který Vám umožní se zapojit do sítě autorizovaných center PDR.