Opěrný popruh pro PDR opravy promáčklin karoserie BS-9069

Opěrný popruh pro PDR opravy promáčklin karoserie BS-9069
Výprodej

Opěrný popruh pro PDR opravy promáčklin karoserie BS-9069

Opěrný popruh pro PDR opravy promáčklin karoserie

Značka: CZEAMItec
Dostupnost: obvykle do 1 dne
Katalogové číslo: BS-9069
Záruka: 2 roky
Běžná cena: 481 Kč bez DPH
Ušetříte: 182 Kč (38%)
Vaše cena:
362 Kč vč. DPH
299 Kč bez DPH
Do košíku: ks
Zaregistrujte se a nákupem 1ks tohoto výrobku získáte bonus 3 Kč pro Váš příští nákup. Více informací

 

Používá se zejména při opravách na střeše vozidla. Uzavřený do dveří vozu, vytváří zavěšenou páku pro vytlačovací dráty směřující uvnitř vozu pod promáčklinu střechy.  Dodáváme s video návodem jak provádět opravy karoserie například po krupobití, bez poškození laku. (alternativa pro: M-DS-7)

 

PDR -  Paintless Dent Repair (Removal), je metoda oprav karoserie vozu, která je založena především na vytahování plechu za studena, bez broušení a poškození laku vozu. Tato metoda je nejčastěji používaná při opravách poškození kroupami, ledem, parkováním atd… a je v současné době na vzestupu, zejména díky tlaku zákazníků a pojišťoven na cenu těchto oprav. Jedná se o soubor nářadí pro vytlačování plechu, vytahování plechu za pomoci nalepených bitů a kluzného kladiva či vytahováku, nebo za použití nafukovacích vaků a podtlakových kluzných kladiv. Jen díky ucelenému souboru zařízení, které Vám přinášíme, může být provedená práce zisková a kvalitní.

 

Jaké jsou výhody pro autoopravny a karosárny, ale i pro koncové zákazníky a majitele vozu?

Tlak pojišťoven, ale i zákazníků na opravy touto metodou (zejména promáčklin po krupobití), bude čím dál častěji stoupat a Vy tak máte možnost svoji konkurenci předběhnout.

·         V porovnání s klasickou cestou oprav (svařování, broušení, kytování, lakování atd…), je na tuto metodu třeba vynaložit jen minimální náklady na vybavení, tak že se touto metodou nemusí zabývat jen klasické karosárny a Vy tak můžete rozšířit svoji nabídku.

·         Je dokázáno, že pojišťovny budou čím dál více preferovat a tlačit na dodavatele oprav pojištěného vozu, aby prováděl tuto metodou. Obecně se dá říci, že náklady klesají až na polovinu ceny klasické opravy a nutno podotknout, že výdělky pro provádějící servis jsou přitom nadstandardní.

·         Například karoserie vozu poškozenou kroupami, jste schopni opravit za jeden den. Ve srovnání s klasickou metodou se jedná o úsporu času až tři týdny. Po tuto dobu většinou zákazník, nebo pojišťovna platí náhradní vůz. Dá se tedy říci, že je to velmi výhodné pro koncového zákazníka i pro pojišťovnu, vybrat si tuto metodu, proto že vůz má velmi brzy zpět.

·         Materiálové úspory jsou také značné, u metody PDR se jedná především o čas vynaložený na opravu. U klasické opravy jsou to technologie (např. lakovna), materiály (lak, kyt) a pak teprve práce karosáře a lakýrníka.

·         Výhodou je také, že při budoucím prodeji vozu, je takto opravený automobil při zkoušení síly laku (různé metody pro zjištění výšky laku v mikrometrech, kterými se identifikují bourané vozy), označen jako nebouraný a nelakovaný a tak si lépe zachová svoji zůstatkovou cenu.

·         Naše společnost vyvíjí ve spolupráci se státními orgány dopravy a pojišťovnami, také školící systém pro provádějící mechaniky, který Vám umožní se zapojit do sítě autorizovaných center PDR.  

 

 

TOPlist